Wednesday, July 11, 2012

_ TerImA LaH HaKiKat _

Hello.. Assalamualaikum.. annyeong...

Memandangkan dah pukul 12 tengah malam... so.. it's Wednesday......!

Suddenly.. I hate Wednesday very much since I have go back to my LOVELY PSIS on Thursday.....!!

Nak nangis dah ni... why did I become so pathetic..? :'(  xboleh terima hakikat le tuu...

Barang pun tak berapa nak habis kemas lagi.... tu pun nasib baik mak bebel-bebel suh kemas barang-barang.. kalau ikut kepala konkrit aku nie esok nak balik malam ni baru terhegeh-hegeh nak carik barang.....

Hmm... malas sangat nak balik.. terlampau Heaven duk rumah.... terasa kejap betul cuti 2 bulan tu.... 

saye benci beg2 itu.. =D

Buah hati ku setia menemani ketika aku sedang busy mengemas.. i'll miss you!!
anyway.. kucing chumell nie aku bg  name polca dot... sbb die ade mole kat idung..
sesape teringin nak wat menantu.. inbox aku k.. =p
boleh nampak tak muke sedih die...??
die tau aku nak balik sekolah tinggalkan die...

termenung...!


Dot terlampau syg kat aku sampai tak redha aku kemas-kemas barang.. hehe
asyik dok tarik2 beg angry  bird tu..  terpakse la halau die keluar bilik..

kami berkongsi katil...! ;p
SeLamat tinggal Rumah.....

SeLamat tinggal mak n abah...........

Selamat tinggal Dot.....

jumpe raya nanti......!




^pemanis.telinga^